Generelt

Discussion in 'Norway' started by sindre, Feb 14, 2009.

1. Her kan du skrive alt som har med Yamaha Yzf R125!

Mvh Sindre.

2. Hei:)
    jeg lurte på om det var noen som viste om noen sider der jeg kan bestille nytt skiltoppheng og trimpotte eller noe annet stærs til min yzf.

3. Ja, helvette jeg finner jo faefn meg ikke en drit uansett hvor jeg leter, hadde vært greit om noen kunne slengt ut noen sider :)

4. Se der ja! Takk skal du ha Sindre!

5. noen som vet hvordan man fjerner turtallsperren ?

6. Får min 2010 modell power black om noen dager :D

7. Sweet, Gratulerer :)

Har selv svart yzf, men 2009

8. Hallo.
    Er det noen som har greie på hvordan man kan få nærlys i begge hovedlyktene?
    Har selv modifisert litt, og fått fultlys i begge;) Men kunne tenkt meg nærlys og, siden det blir mest brukt når man kjører i "gata";P
    Takk for svar:)

9. Hallo.
    Er det noen som har greie på hvordan man kan få nærlys i begge hovedlyktene?
    Har selv modifisert litt, og fått fultlys i begge;) Men kunne tenkt meg nærlys og, siden det blir mest brukt når man kjører i "gata";P
    Takk for svar:)

10. Kevin A.

Kevin A. Member

Vil tro du kan justere ned fjernlysreflektoren til nærlys høyde?

11. Kevin A.

Kevin A. Member

Eller vil du ha det sånn at du får fjernlys samt nærlys i begge reflektorene?

12. Nei, det jeg tenkte var at når jeg skrur bryteren på "nærlys", skrur nærlyset seg på i begge hovedlyktene. Kun nærlysene, ikke fjern, de har jeg fått til å lyse sammen begge to når jeg skrur bryteren på fjernlys. Takk for svar!

13. det er desverre umulig, den eneste måte du kan få lys i begge lyktene til nærlys, er å gjøre som kevin sa, å justere ned fjærnlyset, men da mister du fjærnlyset, og det er ulovlig...

14. Hvordan har du fått til dette ? :)

15. Kevin A.

Kevin A. Member

Jeg har gjort dette på min sykkel, var kjempelett :) Bare sørg for at det smelter fast i begge ender, ikke spesielt vanskelig :) Kan prøve å lodde litt andre ting som det ikke er noe farlig med (gamle ledninger osv.)

16. Har sett på den tråden, men det er vell det samme som å trykke inn "pass" knappen når du har på nærlys? Og har også veldig lite lyst til å lodde på min nye sykkel :p