Generelt

Discussion in 'Norway' started by sindre, Feb 14, 2009.

1. jepp, men mange dropper akrapovic fordi de tror det koster 6k, ville bare informere om at det finnes akrapovic til litt rimeligere pris...

Yamaha R125 <3 likes this.
  2. Kevin A.

Kevin A. Member

Hehe, helt enig der :) For vanlige folk som må ut med moms og tollavgift så ender det på ca. 4800,- som tross alt er 1200,- billigere :D

3. Kevin A.

Kevin A. Member

Hva var galt med det jeg skrev nå da? Ikke alle som har mulighet til å unndra moms på den måten hvis det var det du sikta til :p

schnappi likes this.

4. Hvor fant du Scorpion til 2000 ? :)

5. Kevin A.

Kevin A. Member

6. Takker :)
    Men stål versjonen passer ikke på svart, så det blir vell litt mer hvis jeg skal ha karbon..

7. Kevin A.

Kevin A. Member

Karbon versjonen (karbon potte, ståltupp) det jeg hadde koster ca. 3500,- inkludert moms, tollavgift og frakt etter dagens kurser :)

8. Ja, fant ut av det ;)
    "Hadde" ? Har du solgt det ?

9. Kevin A.

Kevin A. Member

Jepp, ble sendt med posten idag! Hadde en annonse ute her på forumet :)

10. Faen :(
    Jeg som har tenkt på det lenge og lurte på om jeg skulle kjøpe nå snart :p

11. Kevin A.

Kevin A. Member

Hehe, skulle slått til litt tidligere da :)
    Gikk til en herremann i Tronheim for den nette sum av 2800,-

12. Skulle det da :p hmmm..

13. nånn som veit kor æ kan få kjøpt 15t framdrev te yzf? Yamaha forhandleren i Trondheim hadd ikke...

14. Kevin A.

Kevin A. Member

15. Æ har yamaha wr 125 x da, ment fant ut at framdrevan på yzf passe... det e 14t som er originalt, men hadd tenkt å ha på 15t

16. Kevin A.

Kevin A. Member

For høyere toppfart?

17. Kevin A.

Kevin A. Member

Det er samme motor i Wr 125 x som YZF r125, så ikke så veldig rart at de passer egentlig :p

18. For høyere toppfart ja :)
    Hehe, mange som har sagt at det ikke passer.... bakdrevene er i hvertfall ganske ulike :p

19. Cach

Cach Member

Satan! no blei e gira på akra igjen!! 3000- 4000??! sykt billig! Kan faktisk gjøre akk samme som deg schnappi, kjøpe det gjennoms pappas firma :D Har du fått det btw? :D