Generelt

Discussion in 'Norway' started by sindre, Feb 14, 2009.

1. Nånn som veit kor æ kan få kjøpt blått parklys pære? :)

2. Cach

Cach Member

Du kan skjekke biltema da? eller speedoptions ?

3. ingen av dem har.... men ser at de selger blåe pære-hetter på Thorsov bilrekvista, men vet ikke om det er like bra?

4. Cach

Cach Member

Vet ikke om det blir like bra.. Men de hadde på biltema da som så ut som blå når jeg kjøpte de men når jeg satt de på så ble de grønn.. Blei drit tøft faktisk xD dioder.no på nettbutikken har mange forskjellige ting hvis du går inn på bil også parklys å velger den sokkeln som passer til våres sykkel ( det er liten glass sokkel vi har)

5. ja, satt det på samme dag jeg kom hjem fra syden, 2 uker siden :D har ikke annet å si enn løp og kjøp, SINNSYK lyd!
    veldig lett å fjerne/montere lyddemperen også, men lyden er bare helt sinnsyk uten lyddemperen så jeg har faktisk aldri kjørt 1 meter med den montert :rolleyes:
    ikke forvent noe endringer i effekten, utenom at biler viker litt ut i vegskulderen når de hører deg bak seg, haha! og når motoren er varm kommer det ofte en del "poppe-lyder" når du har den på 5-6k rpm og slipper gassen halveis, det synes jeg er litt fett :D beklager for sent svar

men 3-4k for akra, absolutt verdt det! lover deg

6. finn ut hvilken pære du skal ha, så sjekker du ebay :D pleier å ha det meste der... slipper å søke på "Yzf r125" blablabla, så lenge du vet hvilken pære du skal ha så søker du bare på det, passer uansett :)
    som han oppforbi sa, dioder.no er også en bra plass å lete så lenge du vet hvilken pære du skal ha :D

7. Cach

Cach Member

Høres bra ut! Uff.. det va litt synd at lappen min kosta så mye som den gjor for e e snart blakk å hakke råa til akra :(((

8. Hallo!

Er 190 ca. Er det plass til meg på en YZF? :)

Takk for svar!

9. Cach

Cach Member

H
    Det vet jeg ikke.. er 170 selv og har masse plass.. så tror det skal gå fint med 190.. har du ikke en yamaha forhandler i nærheten så du kan prøve-sitte ?

10. 180++ selv, absolutt ingen problemer, ler av alle mopedfolka som syter over vondt i skrittet etter 20 minutters kjøring :D sitter godt som bare det ;)

11. http://www.youtube.com/watch?v=DmS96tGKD5U
    er det noen som vet hvor man får tak i den fjernstyrte kontrollen der som får den til å starte? den var bare genial! vet ikke hva jeg skal søke på innpå forumet og på google, så jeg finner ikke stort mye....

12. Cach

Cach Member

Man kan kjøpe et alarm system som for eksempel SPY alarm fra denne siden : Alarmero.no siden er nede akkuratt nå men den bruker å funke ( det er sikkert bare siden klokken er snar 4 om natta :p ) Ialf. de to systemene de har der er med motor-fjernstyrings knapp

13. åå, awesome! takk skal dere ha :D det går vell fortsatt å bruke nøkkelen som normalt etter alarmsystemet er installert?

14. Ja, er vell mest sannsynlig det ;) Det som er litt dumt er at du kan starte den uten at tenninga er på så da man må passe godt på kontrollen :p

15. Er det noen som har erfaring meg og fjerne riper? fikk min første ripe i dag. Den er ikke så veldig stor men heller ikke så liten at den ikke vises. Er det mulig og få fjernet denne uten og måtte sende inn kåpen til lakkering?

16. Cach

Cach Member

Prøv å polere etterfulgt av ny voks. Ellers så finnes det jo mange ripefjernere.

17. kjøpte en flaske fra turtlewax på mekonomen for noen dager siden, som het color magic. Der det var med en spesiell fargestift som du skulle fylle ripen med slik at lakken ble jevn, og til slutt vokse. Har ikke fått testet det enda, men de på mekonomen sa det skulle ta knekken på de fleste riper!

18. Kevin A.

Kevin A. Member

Hold oss oppdatert på hvordan det går! Gjerne før / etter bilder :D

19. Det skal jeg gjøre! :D hele situasjonen da jeg fikk skadene var egentlig veldig kjip. hadde nettopp kjøpt sykkelen ripefri,2010 modell som bare hadde gått 5400 km. Noen dager senere fikk jeg besøk ev en venn som kom for og se sykkelen. Som selvsagt ikke klarte og la være og prøve den da han så den.Og det første han gjorde var og prestere en stillestående bekk da han kvelte sykkelen:mad: Skadene ble heldigvis ikke store siden det var en stillestående bekk på grus. Faktisk bare en ripe på kåpen og såvidt noen skrammer på potte og speil :) så håper ripefjerneren funker! slik at han slipper og dekke nye kåpe ( for hans del ) :) skal teste den når jeg kommer hjem fra ferie :)

Jonas Kringen likes this.