Generelt

Discussion in 'Norway' started by sindre, Feb 14, 2009.

1. Kevin A.

Kevin A. Member

Ah, den er kjip! Speil får du billig på ebay (originale) hvis det er mye riper btw :)

2. ja vet, men de mest synlige skadene var stripen på kåpen og den ytterste plastikkringen på potten :) fikk et tips for og fikse skaden på potten. Som var og bruke forsiktig en varmepistol og dra plastikken jevnt ut med resten med noe tynt og flatt. Vet ikke om det fungerer, men er verdt et forsøk :)

3. Funker ikke det går det kanskje an og kjøpe en ny hvis de selges separat fra potten :)

4. [​IMG]

hvordan liker dere det nye designet på den nydelige sykkelen min? jeg har lagd det helt selv!

FAEN

5. Kevin A.

Kevin A. Member

Ouch! Hva skjedde ? :O Går det bra med deg?

6. perfekt kombinasjon av dårlig tid til skolen (altfor høy fart), en liten haug med haggel midt i veien, og bråbrems med frambremsa... gjør dette nesten hver dag til skolen, har alltid dårlig tid, men idag var det en stygg haug med haggel i veien, så da gikk det til helvette : ) går fint med meg, et jævla mirakel faktisk, men tror kjøreklærna hjalp voldsomt, kle dere godt folkens!

7. Kevin A.

Kevin A. Member

Godt å høre at alt gikk bra med deg da da! Resten har man jo forsikring mot :D Hagl / frost er farlige saker !
    Jeg kjører alltid med kjørejakke, hansker, hjelm + minimum jeans til skolen, det er litt styr, men er veldig greit når uhellet er ute...:cool:
    Du får holde oss oppdatert på hvordan det går med forsikringssaken, blir den avskrevet eller må det bare byttes noen kåper?

8. bytte alt på fronten av sykkelen, speedometer, lykter osv, og alle venstre paneler, tanken kan jeg bare lakke tror jeg, sykt mye ødelagt, skeive gafler og en knekt bolt på styret osv, jeg vet ikke alt enda... heldigvis er hele høyre siden 100% intakt + akrapovic anlegget (Y)

9. Kevin A.

Kevin A. Member

Hehe, det er bra da! Har du klarert akrapovic anlegget med forsikringsselskapet? :p

10. haha nei (a) skal ut å hente den på skolen min ikveld, og bytte til det orginale etterpå! ringer forsikringselskapet imorgen, håper det ikke er for sent da...

11. Kevin A.

Kevin A. Member

Neida, det er nok ikke for sent! Men det er nok lurt å bytte anlegg før du melder inn, med tanke på at det gir 0,4 hester over det tillatte... Så firkanta kan de være :p
    Jeg tok teorien på B idag, så sykkelen settes bort når snøen kommer :( Fyller 26/12 og da overtar søsteren min sykkelen, blir trist å gi den fra meg :(

schnappi and Cach like this.
  12. Cach

Cach Member

Bra det gikk bra med deg da og Akrapovic annlegget da ;)

schnappi likes this.
  13. Kevin A.

Kevin A. Member

Fått noe svar fra forsikringsselskapet ? :)

14. nei de har ikke sett på sykkelen enda, sykkelen står hos det lokale verkstedet atm :)

Cach likes this.

15. Jeg er 187, og den passer perfekt til meg!:D

16. Er mellom 195 å 2 meter, går helt fint for meg

17. gått ca 1 mnd, og nå er sykkelen hjemme igjen :D skadene kostet 30 000, så det er merkelig at de ikke valgte å kondemnere den, men men, jeg er fornøyd :D kom på 4000,- i egenandel, så det var ikke så voldsomt gale :) men de hadde oversett en kåpe som ikke hadde ytre skader, bare ødelagte fester, så jeg skal inn og klage litt på den senere idag, ellers var alt perfekt :D

Kevin A. and Runey like this.

18. Noen som vet noe om bestilling fra Ebay? er det samme som ellers, at det blir toll over 200kr? tenkte og bestille noen deler til sykkelen :)
    Lenge siden det har blitt skrevet her nå! Noen som har noen små prosjekter med sykkelen? :)

19. Hvis det ikke er seriøse sellere, liksom en butikk som selger, så kan du be de å skrive at varen koste under 200 norske, så får du ikke noe toll, men om tollerne tar å åpner pakken, så må du betale toll og moms...

20. Noen som husker hva de heter de pærene som passer på sykkelen? Eller hvilket xenonkit som funker best? :) Finner stortsjett bare xenon som er egnet for bil...