Täällä voi siis puhua S-U-O-M-E-A! :D

Discussion in 'Finland' started by Jeepura, Feb 18, 2009.

1. jeps kiitoksia tiedosta : ) lisää tietoa vaan jos jollakin löytyy!

2. Noniin tuli rekisteröityä tännekin. Ekaks huomasin et täällähän on motot.netin porukkaa ihan hemmetisti, terve vaan kaikille tutuille! :D

Mut asiaan; mototissa joku jauho näistä tankkien tyyppivioista ym. Onks tää ihan totta, vai jotain sairasta pilaa?? :cry:

3. Joo toi tankkijuttu kiinnostais muaki. :E

4. Mototissa oli taas näköjään jauhettu tästä. Eli näköjään postissa pitäis tulla joku lappu, jos tarvii viedä sinne huoltoon korjattavaks. Siellä huollossa korjataan joku tankin ja letkun välinen liitoskohta, eikä tää toimenpide maksa omistajille mitään.

5. Kerropa Migsutin, mikä olis tommonen sun mielestä "suht järkevä" hinta scorpparista? Hiilari ja rosteri hinnat kitoos. ;)

6. Tämä selvä. : D

7. No siis mun mielestä järkevä hinta on siitä rosteriputkesta sanotaanko et alle 380 euroa ja tosta hiilarista ni hmm alle 400? :D

8. asia selvä. uteliaana kyselin ;)

9. ei pyörää kannata viedä pelkästään tän tankin takia sinne korjattavaks, ei se viikossa mihinkää räjähdä. Järkevintä olis et ootatte seuraavaa huoltoa. Yamaha valtuutetut liikkeet/korjaamot kyl tietää et näitten tankit kuuluu vaihtaa, joten hoitaa vaihdon ilman että siitä pitäisi erikseen mitään sanoa :)

10. Joo moro kaikille. Piti ihan vartavasten rekistreröityä tännekkin että saa vähän kysellä. En oo ite ostanu yzf vielä mutta oon tässä vähän katellu ja tutustunu vaihtoehtoihin ja yzf vaikuttaa aika lupaavalta peliltä ja on kyllä ylivoimasesti komein yms. yms. mutta ainut mikä epäilyttää on kulkupuoli.

Oon ymmärtäny jo että 134km/h on se rajotus mitä ei saa millään tehareilla tai muilla ylitettyä mutta se riittääki mulle mutta ku jotkut sanoo taas että yzf on ihan laiska ja just ja just menee sen 100km/h ja kaveri kävi suorittamassa a1:n yzf:llä ja sano just samaa että menee sen 100km/h. Autokoulussahan nyt voi ollakki jotain kaikkien raiskaamia pyöriä niin sen ehkä saattaa ymmärtääkin. MUTTA sitten taas youtube pursuaa videoita jossa painellaan 134 gepsin kans ja ilman ja päällään seisten ja alasti ja foorumeillaki on melkeen poikkeuksetta ainaki 120km/h meneviä pyöriä niin sitä kyselisin että jos nyt oletetaan että saisin panostettua tehariin nii tuoko se sitten varmasti sen nopeuden sinne kattoon vaikka ois jostain syystä tämmönen 100km/h kappale? lohduttakaa mua :(

11. Toihan on ihan paskapuhetta.. Kyllä meidän rakas Yamaha menee tasasella sen 125km/h ja alamäkeen helposti yli 130km/h. Omat huiput kyseisellä pyörällä on 136km/h, ilman tuulta alamäkeen.. Pelkkä tehari ei oikeestaan paljoo auta vauhtiin eikä kiihtyvyyteen.. EI TÄÄ MIKÄÄ LAISKA OO!!! ;)

12. Joo tuohon laiskuuden huhuihin, siit tämähän pitäisi olla kuulemieni perusteella tehokkain nelaripiikki. itel omat huiput sisäänajos 115km/h, 111km/h kakspäällä. Kaippa se tonnin huollon jälkeen menee sen 120<?

13. Kyl sää saat sen 2-3tkm ajella ennen ku rupee kulkemaan oikeen kunnolla...

14. Olis myynnissä yks tollanen Malossin 180cc setti. (Mukaan siis kaikki mitä pakettiin kuuluu!) Hinta on kohtuullinen.. :)

15. Mikäs se kohtuullinen hinta on? :)

16. Ois taas tullu yks pytty myyntiin. Hinta ois sellanen 550€ ja tinkivaraa voi löytyä. ;)

17. Jos hommaa tollasen 180cc pytyn, vissiin tarvis powercommanderiki hommata vaiko? :O

18. Tulee mukana ainakin mun setissä.

19. Niin millaisilla hinnoilla löytyy putkia? Oliko sulla Migsutin jotain putkia myynnis tai onko moni tilannu tuolta Bikebitzistä noita scorpparin putkii kun on kuulemma nii halpa?

20. Moro. Aattelin vaan kysyä että mistä sais ton akrapovicin putken halvalla ku ei viittis oikee yli 650 maksaa siitä.;)